Wymówka na odchudzanie.

Myśląc o przejściu na dietę i rozpoczęcie treningów często mówimy „od poniedziałku”.

Ciężko jest się nam zmotywować do działania i myślimy co by to zrobić, by chciało nam się tak jak nam się nie chce? Poniżej znajdziemy kilka rad, które pomogą nam to wszystko zmienić i w końcu z chęcią przystąpimy do diety i treningów.

Cel kluczem skutecznego odchudzania

Zacznijmy od wyznaczenia sobie celu. Samo stwierdzenie, że chcemy schudnąć to dla niektórych za mało. To po prostu nie wystarcza, by odpowiednio zmotywować się do ćwiczeń. Czy ćwiczymy, by poprawić swoje zdrowie, a może chcemy znów założyć swoje ulubione spodnie? Warto pomyśleć o tym powodach i przypominać sobie o nich, by łatwiej nam było zacząć kolejne trening.

Notujemy postępy odchudzania

Zapisujmy nasze postępy. Często podchodzimy do naszych osiągnięć zbyt negatywnie, a poza tym szybko o nich zapominamy. Myślimy o samych porażkach, choć mamy na koncie wiele sukcesów. Jeśli nie kupiłaś chipsów choć miałaś na nie wielką ochotę to kolejny sukces, który warto zapisać na kartce i zawsze ją mieć przy sobie, by w chwilach zwątpienia patrzeć ile już osiągnęliśmy. Warto także powiedzieć bliskim nam osobom o tym, że jesteśmy w trakcie diety i ćwiczymy. Wsparcia jest niezwykle ważne, ponieważ i tutaj nasi bliscy mogą wywierać na nas decyzję, że nie przerwiemy tego co do tej pory uzyskaliśmy.

Nastawienie do odchudzania

I chyba najważniejsze, by w końcu zmienić swoje nastawienie do diety i do tego, by bardziej nam się chciało niżeli nam się nie chce – traktujmy dietę na luzie i róbmy wszystko, by sprawiała nam ona przyjemność. Zacznijmy traktować wszystko na luzie. Co do samych ćwiczeń czy jedzenie nie róbmy czegoś czego nie lubimy. Z pewnością jest jakaś alternatywa. Zazwyczaj wybieramy pierwsze lepsze ćwiczenie i dietę. Nie lubimy ich więc zaczynamy je przekładać za godzinę, za dzień, za miesiąc…

Stosując powyższe rady zwiększymy z pewnością prawdopodobieństwo tego, że zaczniemy lubić ten stan, kiedy jesteśmy na diecie i ruszamy na kolejne treningi. Pamiętajmy, że nic nie musimy, ale z drugiej strony stać nas na podbicie świata.

Brak komentarzy. Dodaj swoją opinie.

Zostaw swój komentarz

You must be logged in to post a comment.